![2](../../../uploads/83/46/c0acb5dd33d130de6a5844c9824af2080feec12db85ca9b89617a23b0329743c-960x526.jpg)
![2](../../../uploads/57/69/967046e6933e9d9513b8e4ac789e3cfa83b1dd927084fc1da06d2d44a60a6a58-960x832.jpg)
Wij vinden het erg belangrijk om een schoolgebouw vanaf de eerste schetsen aan te laten sluiten bij het onderwijsconcept, de wensen vanuit het gebruik en de onderwijskundige ideeën van de gebruikers. Elke school heeft zijn eigen identiteit, ideeën en manier van werken. Het is voor ons als ontwerpers essentieel én interessant om samen met de gebruikers te onderzoeken wat de specifieke visie van de school betekent voor het ontwerp van een nieuw gebouw en andersom, hoe het gebouw ruimte geeft aan het gewenste gebruik en de onderwijsvisie ondersteunt. Wij luisteren en dagen uit en zetten al onze expertise in om te komen tot hoogwaardige, functionele en duurzame onderwijsgebouwen waar gebruikers trots op zijn.
![3](../../../uploads/93/69/04c5c026e4d5d1327a39314ebad270de12dbf0084f5b1546e0a0c61755ede843-960x99999.jpg)
![5](../../../uploads/83/46/d675fdd4c313cb9910cba74c3e8a2a55481fa3c0f23451cf8d5b41a64f5dc27b-960x683.jpg)
Voor de leerling of de student is de school een wereld op zich, een gemeenschap binnen de maatschappij. Terwijl social media een steeds grotere rol gaan spelen blijft de school juist een plek om elkaar te ontmoeten, een plek om samen te werken en elkaar te versterken. In onze ontwerpen creëren wij die plekken van ontmoeting, samenwerking en synergie door ruimtelijkheid en transparantie, zichtbaarheid en doorzicht.
Onderwijs is geen statisch gegeven; onderwijskundige uitgangspunten en onderwijsmethoden en -middelen kunnen in de loop van de tijd veranderen. Een onderwijsgebouw moet daarom flexibel zijn, zodat het lang kan meegaan. In al onze onderwijsprojecten zorgen we voor multifunctioneel gebruik van ruimten, aanpasbaarheid en vrije indeelbaarheid van het gebouw.